Mnohokrát ročně řešíme dotaz: „Jaký reklamní předmět můžeme dodat obratem?“. S dodáním do 2-3 týdnů toho máme na výběr fakt randál. Ale pokud je potřeba hurá akce, výběr se zúžuje.
Ve Westu často řešíme kvalitu podkladů od příchozích zákazníků, kteří nevyužívají služeb grafiků a jsou nepolíbení sofistikovaným oborem přípravy tiskových dat. Je mnohdy těžké jim vysvětlit, co přesně potřebujeme a proč to, s čím se celý večer trápili u počítače, není s čistým svědomím tisknutelné. Rád bych v tomto textu uvedl pár rad, kterými můžete sobě i tiskárně usnadnit život.
Za těch pár let podnikání jsme museli nesčetněkrát odpovídat na otázku, jaká je naše konkurenční výhoda. Ptají se nás na to potenciální i stávající zákazníci, zajímalo to všechny reklamky a marketéry se kterými jsme vedli diskuse, když jsme chtěli, aby se nám starali o propagaci. No a zajímá to vlastně každého s kým se bavím o naší firmě, ať už je to na formální schůzce nebo v pátek u piva.
Ve spolupráci s českou firmou Nutramed nabízíme možnost dodání kvalitního Vitaminu C s etiketou, kde bude Vaše vlastní logo. Můžete tím svým zaměstnancům nebo obchodním partnerům ukázat, že nezapomínáte na jejich imunitu právě v těchto složitých časech. Věříme, že to v současné době doceníte více než mnoho jiných reklamních předmětů.
Téměř každý den vysíláme kolegy, kteří po celé republice instalují různé polepy. Nevyhýbáme se prodejnám, skladům, různým vozidlům i speciálním časově "hypernapnutým" akcím, mezi které patří přípravy veletrhů, nebo instalace pro filmaře. Jsou však situace, kdy nedává ekonomicky ani časově smysl, aby se tam hnali dva týpci z Podbořan, kteří stráví 3 hodiny na cestě a poté nalepí za pár minut jednu samolepku. Pro tyto situace, a zároveň pro všechny samouky, jsme sepsali tento návod, který by měl pomoci s instalací samolepky na zeď nebo podlahu i člověku, který do té doby lepil maximálně dálniční známku na čelní sklo. :-)
Žijeme v moderní době. Takže když něco nevím, jdu googlovat. Třeba o roll-upu se toho dozvíte hodně. Hlavně ceny a rozměry a slevy a množstevní slevy a rychlost. A taky outdoor, indoor a banner. Pokud se neorientujete v reklamních pojmech, pak jste právě vstoupili do světa, kde je čeština až druhým dorozumívacím jazykem. Reklamě totiž vládne angličtina.
Na našem webu často zmiňujeme, že tiskneme rychle. Také zmiňujeme, že většina zakázek je expedována do druhého dne. Obojí je pravdou, avšak každé tvrzení má své limity, a tak bychom zde chtěli napsat pár řádků navíc o tisku tzv. „Nonstop“.
Individualita, personalizace, jedinečnost, originalita. Zaklínadla, se kterými se potkáváme na každém rohu. Doba je prostě taková. Marketéři vzývají personalizovanou reklamu, psychologové říkají, že každý jsme jiný a všichni jsme jedineční. Ale někde, ani nevím kde, se individualita ztrácí, když chceme koupit obraz. Prostě jdeme do Ikei a koupíme to, co visí na zdech skoro po celém světě. Co to vzít s tou individualitou od podlahy? Teda vlastně od zdi?
Podívej se na nohy, co vidíš? Že nemáš tenisky? To potřebuješ tenisky! Máš tenisky? Tak potřebuješ nový tenisky! Že máš tenisek dost? Hey poslouchej, tenisek není nikdy dost! Ale tohle pochopíš jedině na Teniskology. A co, že je to za akci? Čti dál a dozvíš se víc.
V sobotu 14. ledna se v prostorách agentury Ogilvy v pražských Holešovicích uskutečnil nekompromisní ilustrátorský souboj a Westprint u toho samozřejmě nemohl chybět. Co přesně jsme tam dělali a jestli se nám to vůbec povedlo, zjistíte v našem novém článku.